2012-03-12 | 22:37:11

In every breath I take I'm breathing you

alltså jag skämtar inte när jag säger att lägenheten är skitig.... men jag har verkligen ingen ork till att städa, gör helt ärligt vad som helst för att komma undan. det enda som är rent är sängen, klarar verkligen inte av att ha en skitig säng, finns inget värre.
var verkligen tvungen att göra något idag(att vara sängliggande är nog det mest effektiva om man vill bli uttråkad) så jag och sara gick på stan. var hundra år sen sist, kommer typ inte ens ihåg vilka butiker som finns. köpte iaf med mig en baseboll tröja som jag så fint kallar dom och lite lunch såklart. första måltiden på fem dagar! yey!
finaste ida kom förbi en tväris på kvällen med en liten present, försök hitta något finare inslaget med personligt kort och allt. nej men att så lite kan göra så mycket.
Tack vännen!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: