2012-03-29 | 11:01:56

I lie awake at night and wondering how the hell did we end up like this.


kan meddela att jag inte vart nöjd med att vara försökskanin åt en frisör. fattade inte varför jag skulle tacka ja från första början, har ju världens bästa frisör? aja det blir nog bättre med tiden... förövrigt så dödade jag mina ben och min rumpa igår så dom är ju lagomt spagetti nu. ett benpass på det i eftermiddag och då kommer känslan av att man lever infinna sig.
Är grymt taggad på min träning och kost just nu, har tex lagt av med kaffe(förmodligen största kaffe-nörden som finns) och börjat dricka ört te ist, dyra koppar men det är det värt. persika på jobbet och hallon hemma, inte lät det helt del? sen den 16/4 så börjar någonting som kommer att pågå i 9 veckor, kommer lägga ner hela min själ i det projektet och om jag är taggad!
1 Kommentarer
finis:

du blev visst fiiin

2012-03-29 | 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: