2012-01-19 | 13:26:28

Right now i´m working my ass off, so that one day it will be a hot one

Idag är en sån dag då man bara vill kura in sig i täcket, dricka te och se någon bra film. men brukar man få det man vill? nej. istället blir det jobb, gym, förhoppningsvis besök av nina och barnen sen en pw med bästa ida. men det är inte heller fy skam, gillar när det händer grejer.
ska köra en laktosfri kost i fyra veckor för att ta reda på om jag är laktosintolerant. det hade ju varit kul när jag dricker upp emot en liter mjölk per dag... men jag klagar inte, ska till min hälsocoach på tisdag och sist vi kollade så hade jag tappat 12 kg. wey to go!
1 Kommentarer
suss:

vad duktig du är!! =)

2012-01-19 | 15:42:39
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: