2012-02-21 | 13:27:48

2012-02-21

Åh jag är så glad att det är en ny vecka! förra veckan var inte det minsta kul, tyngsta i mitt liv känns det som. Även fast den här veckan är fullspäckad med 44 timmars jobb, möte med hc, träning och mer så känns livet så lätt. Spenderade gårkvällen med bästa vän, fyra timmars träning kändes bra. älskar kombinationen av att träna/prata om allt mellan himmel och jord, det blir så kul då. senaste veckorna har träningen hamnat på is men det är det slut med nu! blir gym efter jobbet sen en pw med ida ikväll. även fast det är fettisdag så ska jag inte äta någon semla (även om det är typ det godaste jag vet men dom innehåller ju fan 500 kcal styck!!!). känner mig på g nu, kan det ha något att göra med att jag slutar ett skitjobb på fredag? två år stod jag ut men nu får det vara nog










2 Kommentarer
suss:

vilket jobb slutar du? =)

2012-02-21 | 13:40:57
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Anonym:

det är turkisk yoghurt, grädde, frysta bär (hallon &blåbär) och sen solrosfrön =)

2012-02-21 | 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: