2011-11-30 | 20:36:06

20111130

Har haft en väldigt hektisk dag! Sista dagen av inskolning så nu är jag officiellt den nya assistenten på försäkringsbutiken, lite stanhäng med sara där det enda som inhandlades var en latte, sedan några timmar ute i stöcksjö för att fira min fars namnsdag men det mesta jag gjorde var att leka med finaste Leo, som blivit så duktig på att prata att man blir alldeles varm i kroppen direkt han säger något!

Nu blir det soffhäng resten av kvällen, måste även rå om min sjuka pojkvän. Är dock hungrig som en varg och ingen mat har vi hemma, så lär nog måsta pallra mig till Ica...

Försökte få med min fina kisse på bilden, lyckades dock inte så väl...

2 Kommentarer
suss:

oj! vad stor hon blivit :o

2011-11-30 | 20:52:43
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Sanna Lövgren:

Så otroligt fin du är Andrea! :)

Och sötDoris!

2011-12-02 | 18:41:05
URL: http://sannil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: