2011-03-09 | 16:31:11

I hear you call my name and it feels like home


graderna ligger kring noll, solen lyser nästan varenda dag och snön smälter sakta men säkert bort aka våren är på väg. inget jag klagar på! sitter atm i myskläder och avverkar några oc avsnitt, är helt slut efter en kort natts sömn och så jobb på det. så därför vilar jag upp mig lite grann, inte det lättaste dock när man har en katt som måste ha adhd. hon är helt galen, hon har tuggat upp ett par hörlurar, river ner ljusstackar och rivs och bits konstant. vet fan inte vad jag ska göra. nu är hon iaf instängd i sovrummet med en råtta som hon håller på att riva i tusen bitar. jag måste få ett break från henne.
ikväll blir det iaf prommis med bästis.
2 Kommentarer
suss:

jag tar gärna tillbaka henne om det inte duger

2011-03-09 | 21:20:42
suss:

jag tar gärna tillbaka henne om det inte duger

2011-03-09 | 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: