2011-03-21 | 19:42:10

Cause nobody wants to be last one there, and everyone wants to feel like someone cares




såhär knallade jag runt idag, fullkomligt ÄLSKAR att man kan börja använda vårjackan lite smått.
hittade det jag letade efter och även mer. hittade en tröja som föll mig i smaken så mycket att jag inte kunde motstå att köpa den. får ge mig den själv i födelsedagspresent. så gör jag alltid, varje jul och födesedag så köper jag en grej från mig själv som jag ger till mig själv. men man behöver unna sig ibland för att livet ska vara lite lättare, så enkelt är det bara.
men den är så fin så jag får ta och visa den senare.
nu blir det pw med skön musik i lurarna
1 Kommentarer
Sara:

SATE SÅ SNYGG DU ÄR!!!

2011-03-21 | 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: