2011-02-02 | 17:12:53

I cant slow down

Igår var det Sandys och idag är det Café station.
har suttit här med min partner in crime ungefär två timmar nu och fler kommer det att bli, en uppsats har börjat ta form och jag längtar till den dagen jag kan stryka bort den från min to do list.
ska nu gå och köpa lite kulglass, är egentligen onödigt, i och med att inget slår glassen som finns i nice och ventimiglia, (särskilt den i ventimiglia). men vem vet när man åker dit igen?

denna glassbar har utan att ljuga över 100 olika glass sorter och ligger tio meter ifrån lägenheten vi brukar bo i....
1 Kommentarer
Sara:

Den där glassen hade jag gärna velat äta flera gånger om dagen!!!

2011-02-02 | 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: