2011-02-01 | 21:15:54

första dagen på den andra månaden

Efter en seg dag i skolan så är det så skönt att bara komma hem och göra absolut ingenting och det är då precis just det som jag gjort ikväll. men hann med en sväng på stan med syskonen swanströms innan jag for hem för dagen. hittade kanske världens finaste tröja samt den eventuella studentklänningen(!), även en fika hanns med innan hemfärden.
sen jag kom hem har jag hunnit med tacomiddag, vänner, sofias änglar och en dusch. nu blire att diska och se ett oc avsnitt innan älsklingen kommer hem från träningen.
tidig kväll idag i och med att morgondagen består av plugg från gryning till skymmning...


1 Kommentarer
Anonym:

vilket fik? :)

2011-02-01 | 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: