2011-12-08 | 13:43:16

20111208

Köpte faktiskt några julklappar i måndags, var dock dum nog att köpa saker till mig själv också... jag som ska spara till london och nya lägenheten. som förövrigt inte alls är långt bort! london från den 28/12-2/1 och inflyttningen till lägenheten är den 3/1. lär ju vara dödare än dödast när allt är klart. måste få säga att det märks att jag och mattias har insett att vi ska flytta. vår lägenhet är helt upp och ner, grejer överallt, inte dammsugat på länge, inte diskat på ännu längre. tur att vi har en ursäkt iaf!

slutar jobbet om tjugo minuter och då blir det stan ett tag för att försöka hitta en present till syster som fyller år på tisdag. ikväll ska jag bege mig ut till stöcksjö för en pw med bästa ida!


vill tillbaka till nice, men förhoppningsvis så blir det en resa dit igen till sommaren
1 Kommentarer
Sara:

men såklart det blir!!!!

2011-12-08 | 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: