2011-04-10 | 20:53:36

Cause I didn't mean to hurt him, coulda been somebodies son and I took his heart when I pulled up that gun


jaha då var man ett år äldre då.
var hemma och firade med familjen idag, både jag och min mamma firades samtidigt då vi fyller år den 9onde och den 10onde. fick väldigt fina presenter, det märks dock att man är vuxen nu. får inte kläder, presentkort och sånt längre utan nu är det möbler, filippa k muggar, elvisp från chilli serien, lampor, köksformar. ja ni fattar.
har dock fått pengar. både från älsklingen, pappa, mattias familj och från maggan. dags att börja bygga upp ett sparkonto nu då. av sara fick jag dock saker som visar på att jag fortfarande är en tonåring som lever för snygga ting. en hypad bikini, en åtråvärd tröja och en ring som är så god damn snygg fick jag av henne. ja som sagt väldigt fina presenter!

nu avslutar jag veckan med att fixa lite i lägenheten med alla nya prylar, en kopp the, och en jobbig tanke av att det är sex dagar innan jag är ledig igen, men så är det ju varje söndag.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: