2010-09-16 | 13:00:33

When the rain is blowing in your face and the whole world is on your case. I could offer you a warm embrace to make you feel my love

igår var jag verkligen en sliten krigare. klockan ringde halv fem och med åtta timmars bussresa och med sex timmars shopping så tar det på krafterna.
även idag ringde klockan tidigt och då var det bara att gå upp dra på sig kläderna och pallra sig till jobbet. och nu såhär 5 timmar senare sitter jag i en väldigt ren lägenhet väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan lägga mig i soffan med mitt nya äppel te och se på satc och bara vara för senare idag väntar ännu mera shopping... och självklart har jag redan hunnit handla något idag, via nätet denna gång. visst är den fin? halv price off means Katshing!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: