2010-09-08 | 10:07:48

I hate the places that we go, And I hate the people that you know, And I hate the way you can't say No Too many long lines in a row, I hate the powder on your nose

suss har ju fått kattungar och som jag sagt tidigare så är jag väldigt sugen på att ta en. och det är denna pys här uppe. ett problem dock är att jag vill att hon ska heta regina rosé och mattias vill att hon ska heta doris. men det är ju i landsproblem.

 

igår var jag ju som sagt på bio med sara och såg på inception, den var bra men invecklad. men sevärd! och idag har jag hunnit med jobb, en och en halv lektion och lite nätshopping och snart är det lunch

ha det!

1 Kommentarer
LINN:

jaa att hon var! :D hur kul somhelst

TA KATTEN

2010-09-09 | 09:11:33
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: