2010-10-14 | 15:10:28

It's time to be a big girl now and big girls don't cry

Förkyld och jävlig = ingen skola. men håll inte andan för dagen har spenderats med näsan i skolboken anyways... men imorgon är sista skoladagen på TRE veckor!!! då ska jag dö i soffan, bokstavligt talat.
Och imorgon så blir millan ett år äldre vilket betyder att hon blir krogmaterial och det är ju värt att firas så då blire middag och förfest hemma hos mig för att sedan styra våran kos mot just, krogen


inte för att jag är en sån som lägger upp "dagens outfit" men igår hade jag tiden att ta ett kort och för en gångs skull såg jag ju anständig ut. so here u go; gårdagens kläder
2 Kommentarer
Sara:

SNYGGING!!

2010-10-14 | 15:51:14
emilia:

nu taggar viii din lilla snöggis!!!

2010-10-14 | 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: