2010-10-05 | 19:21:29

He doesn't look a thing like Jesus. But he talks like a gentlemen, Like you imagined when you were young

Älskar mitt nya jobb!! jag har den skönaste arbetsgivaren så jag önskar nästan att jag kunde ta med er alla på ett jobb pass så att ni kunde få se själva.
annars så håller verkligen livet på att brista, det är så mycket som händer just nu. har mer skoluppgifter än vad som går att räkna på fingrarna. nää inte roligt alls. och jag som ändå brukar klara av sånt här, är ju en väldigt stressad person i vanliga fall och trivs bäst under stress men att gå samhällslinjen på dragonskolan det är ingen barnlek det!

2 Kommentarer
suss:

vad är det för jobb? =)

2010-10-05 | 20:09:46
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Anonym:

hahahahahah vad ful!! Är jag packad elllerrr??

2010-10-05 | 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: