2010-10-24 | 10:12:10

Cause you're amazing just the way you are.

Tror att jag har vuxit upp ur stadiet med sovmornar, det är fysiskt omöjligt att sova längre än till halv tio nu för tiden. oskönt men får ju mycket tid över till annat. som nu då, nu kan jag ta låång tid på mig att packa min väska, kanske även hinner se innebandy, vem vet.
igår hittade jag en potentiell nyårsklänning, en röd tight axelbandslös klänning, träffade syster och finaste leo, jobbade, for hem till stocklake och fixade med en massa, träffade mina efterlängtade missar, gick i den nya delen av "huset", släpade en resväska 1 km för att hoppa på bussen och åka in till sara, vara där ett tag innan båda begav oss hem till mig. en väldigt chill lördag med andra ord. nu: fruskost
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: