2010-05-30 | 23:55:52

It sets off like a fire alarm in a city made of ice But still you just surrender






Kan börja med att säga att jag är galet trött så att när jag är klar med detta så blir det en snabb dusch sedan hopp i säng.

helgen har varit skön. fredagen var ok, kunde varit så mycket bättre men kunde även varit sämre... nu ångrar jag mig lite att jag inte for till kajen och såg johnossi men men. har iaf ätit världens godaste mat i helgen, inget skämt. dock lite för mycket. åt för typ sex timmar sen och är fortfarande sjukt mätt!!

har även insett att jag inte kan spela spel för jag kan inte förlora vilket jag alltid gör. igår kväll var det kubb, först den till tre. jag och sara förlorade tre i rad.. skyller på henne och idag var det rund pingis. vann en gång! vilket jag inte bara sa en gång, hehe

älsklingen sa även att idag är det bara två månader kvar tills vi är i Frankrike, eller om man ska vara noga så kommer vi att vara i Italien just den här dagen om två månader. kan inte annat än längta ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: