2010-07-02 | 17:21:54

All the time I thought about you. I saw your eyes and they were so blue

efter jobb i 8 timmar så är jag nu välförtjänt av en kväll med swanis och mills på segelgatan. känns galet konstigt att det för någon dag sedan var storgatan som var saras hem, men nu idag är det inte. aja hon har hamnat på rätt sida älven och glad är jag för det.
ikväll blir det pizza och montering av tv-bänk och tv. pizzan kommer alla delta i medans jag tvekar på att jag kommer få hjälp med monteringen ;)

igår var jag med hjärtat på bio, vi såg killers som var grymt bra!! ett stort plus var att delar av filmen utspelade sig i Nice, vilket gjorde att man bara började längta mer tills vi åker. nu är det mindre än fyra veckor kvar.
vi köpte även en jävligt stor meny med cola, popcorn och varma chips. MUMS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: