2010-01-15 | 20:27:03

When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. When you feel so tired but you can't sleep. Stuck in reverse

Sara hade på sig en ring idag som hon köpt på gran canaria.

det var den snyggaste ringen jag någonsin sett!

nu har mitt beroende efter ringar kommit tillbaka....

 

dessa snyggingar från ovan kommer från forever21 och det bästa med dom är att den dyraste kostar cirka 40 kronor!!

jag kan knappt bärga mig tills jag och Ida ska beställa därifrån senare i vår.

slutsumman kommer nog att bli ganska så hög...

2 Kommentarer
LINN:

åååh tack :D

alltså ringar...måste ha fler. Dom där var ju galet snygga, speciellt den sista!

2010-01-15 | 21:57:28
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Swaniss:

men skojar du!? dom är så sjukt snygga!!

de är min dröm och en dag ska den bli verklighet!! haha

2010-01-15 | 23:16:32
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: