2010-01-04 | 02:50:37

i broke a friends heart and now is my own broken too

har ni någonsin haft känslan att ni verkligen inte vet vad ni ska göra?
just den känslan har jag nu. ena sekunden vill jag bara att allt ska vara som förut igen men samtidigt så känns det så långt borta. jag försöker att göra allt som det var förut men det är svårt, jag vet inte vad jag ska göra.
allt bara glider ur mina händer och så har ännu en dag gått. allt kanske bottnar i att jag är feg vad vet jag.
men ja det jag försöker säga är att jag vill att det ska vara som det var förut igen, när allt var bra.

det här inlägget skrivs endast för att en speciell person ska läsa det och du vet vem du är. (säkert alla andra också för den delen)
så om du vill försöka dig på oss igen, hör av dig för jag vet bara inte hur jag ska ta mig till i framtiden utan dig. om sanningen kommer fram så mår jag inte bra, speciellt inte när jag är ensam för det är då du kommer in i mina tankar.
jag vet att jag är självisk som säger så när det var jag som gick iväg men som sagt vill du börja om på nytt så väntar jag här på dig.

förlåt..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: