2010-02-16 | 19:56:37

You want to feel how it feels? You want to know that it doesn't hurt me?



ni kan ju ignorera att mitt vänstra öga ser ut som ett cp men detta var tänkt som en liten fettisdag hälsning från mig till er, hoppas att den känns uppskattat!

annars så har dagen gått väldigt fort, en redovisning och två prov hann man med i skolan, fika och stan med sara och sen lite shopping runt om i umeå med pappa. dock så hittade vi inte det viktigaste, nämligen ett par helvita converse och inte heller så tycks min storlek finnas på någon av alla internetaffärer som säljer dom heller, vad är oddsen lixom??

snart blire en lång promenad med ida och sen så ska jag äta en semla samtidigt som jag drar igång med träningslistan, haha bättre sent än aldrig, right?
1 Kommentarer
LIMPAN:

jag taqggar träningslistan

2010-02-17 | 18:22:24
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: