2010-02-08 | 20:34:38

Shit I don't know... but I do know, I'm back now... haha


sitter och softaliserar med mikes mix 1,2 och 3, bra om man vill höra världens bästa musik men dåligt ifall man inte vill längta tillbaka till usa ännu en gång...

dagen har varit som alla andra dagar under vintern, tråkig och lika dan som alla andra dagar. hade inga hål i mina tänder iaf, weeey. det firades med buffé, pappa bjöd. chinese food
och nu sitter jag här och kämpar på med idrottsplugg, kanske inte det svåraste men inte det roligaste heller.
sen vill jag skjuta min mage och hämta en hallonsorbe som står och väntar på mig i frysen.
och och vad mer..... jo imorgon blir det att kuta, sjukt att det är typ det som är det roligaste som händer nuförtiden...
2 Kommentarer
LINN:

fin lockarna! :)

2010-02-08 | 21:39:37
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
LINN:

jaaa. vi ska gå och kolla idag ;)

2010-02-09 | 09:26:55
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: