2010-12-19 | 11:03:58

I found heaven on earth

Ingen hade några egentliga planer på utgång i fredags men så vart ändå fallet, nog för att jag aldrig kom mig till corona men ändå. gårdagen bestod av jobb, död i soffan och städning av lägenheten, allt detta med saras sällskap då. senare på kvällen så kom älsk hem och jag hann även med att ge mig själv en julklapp i förtid.

Denna söndag kunde inte börja på ett bättre sätt, pussade först pojkvännen hej då när han for till skellefteå sedan så kröp jag upp i fotöljen med täcket och spenderade en timme med gåshud och gråt till beyonces film om hennes världsturne. helt galet vad en människa kan vara så energirik, glädjefull och inspirerande. ni vet små barn som har idoler, ja jag har fortfarande en och det är hon.
1 Kommentarer
LINN:

jaaa visst stämmer det litegrann! saknade ju dig idaaaaag :(

2010-12-20 | 14:11:58
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: