2010-12-10 | 10:26:59

I feel so el presidente

5 saker ni förmodligen inte visste om mig
Jag älskar mer att ge än att få, det är nog därför jag har genom tiderna gett bort mycket av mina tillhörigheter. vilket många av mina vänner nog upptäckt. säger någon men gud vilken snyggt armand, säger jag men ta det du, jag använder det ändå aldrig. generöst eller dumt är dock frågan

När jag gick i trean var min bästa kompis amerikan. hon hade flyttat från amerika till lilla byn stöcksjö, jag undrar fortfarande hur det gick till. anyways så hade hon en kanin och jag hade en likaså. hon hade en tjej och jag en kille. en dag ville vi ha kaninungar så jag tog lilleskutt(min fina,fina kanin) under armen och traskade bort till valeria som bodde 1 km bort. väl där la vi fram en madrass och släppte lös våra kaniner. detta var något som uppskattades väl av dom och dom fick vara där hela dagen vilket dom också var. några veckor senare föddes det 5 fina kaninungar. att dom några veckror senare dog allihopa är en annan tragisk historia.

Jag är otroligt städmanisk. vill ha det rent omrking mig helt enkelt. men ända sen jag flyttade hemifrån och blev städare på deltid så har det där ändrats. nu är det inte rent om mig längre. igår tex så tappade jag min macka på golvet och kunde eller ville inte äta den efter det, så ja det säger väl en del.

Jag är otroligt bra på att ljuga, och har alltid varit det. som tex den gången jag lurade i en liten flicka att det var jag som sjöng den här låten

Den bästa genren på filmer är enligt mig tecknat. lÖÖÖÖÖV IT


3 Kommentarer
LINN:

ja du är generös, läppstiftet ;)

2010-12-10 | 14:12:25
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
MOA:

kika gärna in på min blogg,

puss

2010-12-11 | 00:42:47
URL: http://moawirdbys.blogg.se/
sara:

hohoho jag visste allt

2010-12-11 | 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: