2009-09-13 | 12:35:26

sunday

Helllo.
Söndag = Arbetar dagen.
Egentligen vill jag bara ligga i sängen och sova hela dagen men det går inte, jag har mycket att göra idag.
Jag ska bla skriva en artikel om kalium på nk:n, Måla mitt skrivbord(första varvet) beräknad tid 3(?) timmar!!, städa rummet, andas, fara till Mattias, inte för att det har något med arbete att göra.

Den enda höjdpunkten just nu är mitt STORA glas med cola brevid mig.



Denna låten spelades igår.
Jävulskt gammal men jävulskt skön.
Nu blir det NK plugg lystnandes på forever young.





HHAHAHA, jag och mina vänner var ganska så envisa med att denna låt skulle spelas igår, vi tog varje tillfälle vi fick att spela den... Damn who's a sexy bitch... Damn girl


1 Kommentarer
suss:

vadå räkna timmar? ;o

2009-09-13 | 14:10:55
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: