2009-09-08 | 17:39:26

hard work work

Hej!
Jag kan meddela att jag just nu sitter och har det väldigt roligt... Jag håller nämligen på med en svenska inlämning.
Men som tur är så är jag snart klar men då har jag två saker down to go.
Geografi prov på Torsdag och en artikel om kalium ska också hinnas skrivas innan måndag.

Egentligen var det tänkt att jag skulle träna idag men min tränings buddy har gått och dragit på sig en förkylding, så jag får gott vänta tills på lördag(om hon är frisk då!!!) då vi kan träna igen!! Wihooooo.

Annars har det inte hänt mycket alls på sistonde, det finns tusen saker som jag måste göra men ingen tid till dom.
Men idag står iallafall svenska,geografi och 90210 på schemat, vi får se om jag hinner med en spring runda.

I brist på någon ny bild

lägger jag upp den här

gamla favoriten.

My best!!


1 Kommentarer
Svanen:

Jag siktar på lördag!!!! är taggad som tusan!!:D:D:D

2009-09-08 | 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: