2009-09-02 | 14:41:16

geografi....

Heej!
Har just nu geografi i två timmar och tjugo minuter...
Jag är inte på topp idag, så det gör att lektionen blir extra jobbig.
Jaa fy faaan vad jobbig den är!!
Jag och Linn riktigt kämpar för att hitta svaren i kartboken men det är på fullaste allvar helt omöjligt.
Men just nu har vi tagit en paus och linn är inne och kikar på gina tricots hemsida och dom har så sjukt mycket snygga saker!

Jag längtar verkligen tills lektionen slutar om en 1 timme och 23 minuter... hehe jag räknar inte. Men då ska jag iaf hem till Mattias.

Imorgon blir det Aerobics direkt på morgonen sen så ska jag och svanen fara och träna body balance efter skolan.
Jag älskar att träningen drar igång mer och emr för varje dag, jag har saknat träning så sjukt mycket så det är riktigt härligt.



snygg träningströja
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: