2009-09-20 | 00:11:03

float on

Hej!
10 vaniljljus lyser just nu i mitt rum. Jag sitter ihopkurad i mitt duntäcke och har mina hello kitty tjocksockar på mig och det luktar underbart gott.
Ikväll var jag och såg flickan som lekte med elden med Mattias. Den var grymt bra men inte så otippat så blundade jag ganska så mycket av filmen, heheh ;)
Efter filmen så åt vi pizza sen så tog båda tio bussen hem till sig.
Pga min otroligt roliga linje som innefattar cirka tusen prov och inlämningar så kommer jag inte att kunna vara med honom på ett tag hur nu det ska gå.

Imorgon står det mycket på schemat.
-Måla
-Plugga matte
-Plugga samhälls
-Serier
-Stryka
-Plus alla andra grejer jag måste göra nu när mamma är borta

Jag har som sagt varit väldigt sugen på att göra en till tatuering.
Ett förslag på placering är denna.



Snyggt? Ja och behöver man ens tillägga att Megan Fox har blivit utnämd till sexigast i världen?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: