2009-09-24 | 00:34:46

but i am who i am

Nu är klockan lite för mycket för mig egentligen...
Men det gick så bra med plugget så jag ville inte sluta.
Så nu har jag gjort bort samhällsen och det mesta av matten.
Men det blir fortfarande matten hela kvällen imorgon...

Imorgon på dagen så ska min klass ut på exkursion.
Det sjuka är att jag taggar typ skogen.
Hahaha och jag har till och med fått mamma att göra makaroner och köttbullar som matsäck till mig.
Tagga mat!!
Och sen köpte jag cookies till mig och Sara på ica, fick ett desperat sms av henne då kakorna hon ville ha inte fanns där hon handlar så då köpte jag dom åt henne.

Just nu ligger jag på spikmattan(vilket jag förövrigt tycker gör ont eller det bränner som) och har datorn i knät.
Har inte direkt något mer vettigt att säga förutom god natt.

så god natt





Ps. Min mobilkamera rockar!! Ds.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: