2009-05-25 | 17:26:59

yeah you cute

Hej.
Den här dagen har varit slapp.
Jag har varit trött som alltid och inte gjort särskilt mycket.
Det mest ansträngande jag gjort är spanska provet och det gick på typ 20 minuter.
Men snart måste jag ta mig i kragen och börja plugga, måste nämligen göra en powerpoint om Australien tills imorgon.
Orkar verkligen inte även fast jag bara har det och spanska kvar så gör jag inte det!
Lär väl inte göra något förrens klockan är väldigt mycket och så får jag sitta uppe hela natten.
Inte så smart när man behöver sova lika mycket som jag gör.

Imorgon så ska vi kanske på bio, det beror på om det finns några biljetter kvar.
Vi ska i sånna fall se filmen the proposal som inte har premiär förrens den 25 juni.
Men jag måste även plugga spanska så imorgon efter skolan ska jag först på stan en sväng sen så ska jag sätta mig och plugga inne på waynes.
Kommer inte gå så bra att plugga för mig där men jag måste verkligen!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: