2009-05-12 | 16:10:41

what what

Skrev lite fel i förra inlägget jag far inte alls till Frankrike den 7 juli utan jag far den 7 juni.

Är hel och hemkommen från skolan.
Provet om antiken gick bra och snart ska jag pysa til säng för att sova några timmar eftersom att mina ögon är röda och svider. Ska försöka lägga mig tidigt också, får se hur det går...

Jag var inne på bik bok och the body shop idag.
På bik bok hittade jag den vita tröjan som jag skrivit om i ett inlägg för ett tag sedan. Testade den och den var faktiskt fin men jag tror inte att jag kommer att köpa den.
På the body shop så skulle jag testa mörka ögonskuggor men eftersom att jag inte hann så långt innan jag var tvungen att gå så fick jag ett presentkort på en gratis make up rådgivning. Måste bara boka in en tid.

2 Kommentarer
emilia:

glöm inte att vi ska sola imorn guurl :D

2009-05-12 | 16:54:55
suss:

i said what what in the but ;) ;)

2009-05-12 | 18:50:23
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: