2009-05-08 | 19:18:31

funny

Sitter här och knäcker mina fingrar, även fast sussie säger att hon inte bryr sig om det så kan jag se att hon inte tycker om det. Jag måste fan sluta upp med det men det går bara inte, jag är besatt!

HAHAHA, måste även berätta om en annan sak som hände idag.
Sara och Suss  ska alltid hålla på att driva med mig, dels så försåt jag dom eftersom att jag är jävligt rolig att driva med..
Jag kan bli sjukt och arg och upprörd!
Men åter till idag, eftersom att jag inte har sovit särskillt mycket denna vecka så var jag jävulskt trött. Ni skulle sett mig på min första lektion, jag somnade seriöst 40 gånger men varje gång jag somnade så vaknade jag för att jag höll ihop... hahahahha, inte bra!
Men sen då efter skolan så satt Sara och Sussie och drev med mig och jag flippade ut igen!? Men sen så ställde sig sara upp för att krama mig och sluta fred, Jag dum som jag är ställer mig genast upp och drar upp händerna till hakan och hotade med att ge henne en snyting.
Sara kramar då om mig och jag tror att hon ska anfalla, så jag börjar backa med sara runt om mig och vadgör jag då om inte snubblar på mina ben!
Jag faller rakt bakåt och då menar jag rakt, slår huvudet i stengolvet men det var det som behövdes för att få mig på bättre humör.
För jag vet inte hur länge vi låg där på golvet och bara skrattade!!

aja nu klagar mina vänner på mig att jag ska gå och göra mig iordning för kvällen, vi ska nämligen ut på festligheter!

ha det

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: