2009-05-21 | 18:04:33

mer bush finner du aldrig...

Hej...
Täckningen här ute i bastuträsk måste nog vara den sämsta i hela Sverige.
Men jag klagar inte jag har ju Sara som underhålling fast just nu så håller hon på att knäcka till hela hennes kropp så jag passaade på att sno hennes dongel.

Vi kom hit ungefär vid fyra igår men vi irrade runt väldans massa timmar innan vi kom fram till huset.
När vi kom fram gjorde vi inte särskillt mycket.
Jag pratade i telefon så mycket att sara blev uttråkad och somnade på golvet.
Väckte henne ett antal gånger och då fick hon damp, heheh riktigt kul!

Men annars händer det inte så mycket här uppe, vi ska snart ut och provsitta saras bil.
Haha den är söt vill jag lova!
Men just nu håller vi på med att kolla kläder på nelly.com, titta på videos på youtube och skriva det här inlägget och tänk er då att vi gör det med inte den bästa täckningen!! cred till oss.



Från när vi drog vindelnraggen i lördags.

1 Kommentarer
Gina:

Usch vad irreterande med segt internet :D Duktig är ni iaf (;

2009-05-22 | 14:54:45
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: