2009-05-29 | 00:39:33

00:39

God kväll.
Har jag pluggat ikväll?
Njaa.... Fast lite har jag ju gjort men knappt så att jag kommer klara g.
aja tur att det är bara spanskan, hade varit värre om det typ hade varit samhällsen.
 Kan ju meddela att jag istället för att plugga så har jag försökt lära mig låten pop lock and drop it av huey utantill.
Det är ett mål som jag har, jag ska kunna den innan sommaren slut och det är bäst att börja öva nu då den är ganska så svår... sök på youtube om ni undrar hur den går ;)

Måste även passa på att säga tack till min underbara bästa vän sara som skrev det här inlägget.
Jag vill skriva ett inlägg om henne också men tar det längre fram för om jag gör det nu så känns det bara så klyschit och som att jag endast skriver det för att hon skrev om mig.
Men jag älskar dig ändå ska du veta!
Hur mycket som helst!



Älskade du :*

Snart ska jag besöka john blund men inte riktigt än finns lite små grejor jag måste göra först.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: