2009-05-20 | 12:47:17

roadtrip

Drygt en timme satt jag och mina vänner och väntade på att mattelektionen skulle börja men vad tror ni händer om inte att den var inställd. Drygt som fan.
Men jag har annat att tänka på som att tex hinna med bussen till skellefteå som går 14:10. Innan dess så ska kag och sara ha hunnit köpa tilltugg till resan jag ska då ha en kaffe!
Sen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra i skellfteå typ bara ta det lungt mn vi kommer ha det mys.
Jag vet inte hur internet kommer funka däruppe men ni ser väl om jag skriver något inlägg här annars om ni vill mig något är det bara att smsa.
Eller ni måste smsa annars kommer jag nog bli uttråkad...

Ha det ♥

1 Kommentarer
[ t a k a i . b l o g g . s e ]:

snygging! :D

är du intresserad av en bloggdesign? :>

2009-05-20 | 20:11:47
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: