2009-05-09 | 18:19:15

not to late

Hejhej.
Kanske ett lite sent inlägg men jag har varken haft ork eller lust till att blogga idag.

Vi var som sagt ute och härjade igår.
Ända ute i nordmaling var vi, inte direkt mina hemtrakter.
Även fast både ambulans och polis kom så hade vi kul.
Men eftersom att jag spenderade halva kvällen i telefon så hade jag missat en hel del när jag pratat klart.
HAHAHHA säger jag bara!

I slutet av kvällen ville jag även leka tuffing, rök nästan ihop med en kille med cowboy boots?
Aja, who cares!

tydligen vill inte blogg.se sammarbeta med mig nu när jag ska lägga upp bilder så jag får helt enkelt ta och göra det senare.

1 Kommentarer
suss:

hahahah, hade han cowboy boots ? :O

2009-05-09 | 18:39:50
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: