2009-05-13 | 18:59:13

I love you but i love me more

Jag och Fanny har just sett klart sex and the city the movie.
Den är helt underbar!
Eftersom att jag är ett sex and the city freak så är det inte direkt den första eller andra gången jag har sett filmen utan den femte och jag fullkomligt älskar den!



Inte direkt för att jag är den enda sex and the city fantasten i världen. Nästan varenda tjej jag känner älskar sex and the city. Suss tex har lånat hem min box.
Sen så på saras inflyttningsfest så ska jag göra cosmopolitans till allihopa!
Can't wait.
Någon läsare som är ett fan av sex and the city?(dum fråga!)
1 Kommentarer
Emilie:

Ojoj, var har vi festen? (A)

2009-05-13 | 20:46:17
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: