2009-05-17 | 14:36:35

helgen

ILLA.
Riktigt jävla dålig uppdatering denna helg. Men jag har haft det jätte mysigt med vänner och grillning.
Just nu sitter jag med Sara och Frida och dricker kaffe, vi har legat ute i solen i princip hela dagen eftersom att vädret är lovely.
Vi ska snart dra ner till vindelscentrum och gå på ica. Vi måste vara här tills klockan sex eftersom att det bara går en enda buss(?) Men vi har det jätte bra!

Igår kväll så for vi först ner till svanen och köpte pizza sen efter det så drog vi ut på vindelnraggen, det finns mycket fint att  se här kan jag lova...
Sen så for vi hem till Frida och såg på robinson sen så drog vi vidare ner till älven och grillade där. Jag hade det jätte mysigt men mitt hår luktar inte så mysigt idag.
Men det är sådant man får stå ut med.

Nu blir det ica.
1 Kommentarer
Sara:

nejnejnej! Du är den snyggaste!

2009-05-17 | 20:14:02
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: