2009-05-05 | 09:22:55

5 maj

Guten morgen.
Ville visa upp lite av mina tyska skills så där har ni dom, guten morgen. Typ det enda jag kan av att ha gått i tyska i fyra år.
Jag är ruskigt trött idag, fick ju stiga upp ganska så tidigt med tanke på att jag bor hemma hos suss, men jag har en underbar tid med mina vänner och det är det som räknas.
Även fast mina ögon svider som fan!

Den här dagen kommer nog att gå hyffsat fort, vi har endast tre lektioner men sen så ska jag och S stanna kvar på skolan i en och en halv timme och plugga på historian för att sedan göra provet.
När provet är klart så ska vi in en sväng på stan och jag ska köpa mig en bus lotion för presentkortet som jag har på
h&m.


Ska köpa den här idag, den är väldans bra!

Later.
2 Kommentarer
linn:

tack :)

2009-05-05 | 09:30:31
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
fanny:

hihhi det där är inte den jag har men du kanske har hittat nån annan? :D

2009-05-05 | 14:58:42
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: