2009-05-18 | 10:18:45

18 maj

God morgon.
Idag är jag hemma från skolan, känns både jobbigt och skönt.
Jobbigt för att jag egentligen har prov i spanska och nu måste jag göra det någon annan dag men skönt för att jag just slipper göra provet idag. Hehe.

Idag är det underbart väder och jag ska alldeles strax gå ut och lägga mig i solen.
sommaren är inte långt borta nu :)

Den här veckan kommer även bli mys.
Imorgon ska jag och sara och sussie gå ut och äta middag och se på bio.
Tror att det blir Fast and the fourios.
Sen så måste jag bestämma mig om jag ska med sara till hennes mamma uppe i skellefteå eller om jag ska stanna hemma. Vill både och...
Sen så går vi ju bara tre dagar den här veckan eller jag går två eftersom att jag är hemma idag.
Sen i helgen är det ju kulturnatta, så det bli nice.

Ha det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: