2009-06-16 | 17:27:36

i say ride on

A just det hej.
Jag har inte hunnit/orkat skriva här även fast jag kom hem i söndags.
Men jag har som sagt varit i Nice.
Varje gång jag stavar det känns det som att jag skriver nice som i najs men nej jag har varit i NICE i frankrike.
Det har varit helt underbart men jag saknade alldeles för många när jag var där så dte var nästan skönare att komma hem än att vara där.
Men redan igår hann jag ändra mig, klockan sex gick jag upp och for till jobbet som förövrigt är askul(?) otippat kanske men det är fan det bästa jobb jag någonsin haft. Spöregnade gjorde det också dessutom. Lixom har man haft 30 grader och sol i en vecka så är det kanske inte så härligt att komma hem till regn.
Aja efter jobbet for jag in till stan och mötte upp sussie, vi fixade en grej sen så mötte vi upp sara och fanny som för övrigt har skaffat blogg! Jag svär det är den bästa bloggen jag någonsin läst, nu kanske alla kan förstå hur jag kan älska kvinnan, hon är ju seriöst den roligaste som finns!
Vi gick och handlade mat på coop. Vi skulle göra sushi till middag och gott blev det!!
Tyvär hann sussie inte äta men det var riktigt skönt att träffa henne igen, hon var saknad kan jag lova!
Sen så helt otippat gav fanny och sara mig en massa presenter(?). Egentligen borde det ju vara jag som skulle ge dom något, men jag hade inte köpt en pryl så där fick jag skämmas lite.
Vad jag fick ska jag visa senare men jag kan lova att det var finfina presenter ;D

Tänkte lägga upp lite låtar som jag lyssnat hur mycket som helst på i NICE.

bla den här, den här, den här och den här .

Erkänn att jag har bra musiksmak?
Svar ja!!!

Aja nu ska jag och sara dra hem till mig.
Fanny ska joina oss och vi ska ta årets första dopp!
Taggat....
2 Kommentarer
fanny:

naw!länka mej på din blogg asså på sidan måste ragga läsare vettu ;)

2009-06-16 | 17:37:10
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/
fanny:

naw!länka mej på din blogg asså på sidan måste ragga läsare vettu ;)

2009-06-16 | 17:37:13
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: