2009-06-29 | 01:51:01

A spraind arm.....

Aloha!
Jag vet, jag är en n00b, Fanny you know what im talking about. Jag lovar att jag ska skärpa mig!
Jag har spederat dom senaste två dagarna i Vindeln med Mattias. Vi har badat, solat, spelat fotboll, grillat, käkat gräs och haft det allmänt mysigt.
Vi har även hunnit med att cykla omkull, jag lyckades skrapa upp knät, axeln, två ställen på låret och foten. Jag har även haft ont i armen hela dagen och upptäckte för en kvart sedan att den var alldelens uppsvullen så jag har tydligen stukat den. Men det är sånt som händer :)

Ska nog gå och lägga mig snart eftersom att i morgon väntar först en liten resa till stan för att sedan fara hem igen och sola och bada och boka resan till Stockholm och Dalarna.

Later

1 Kommentarer
En stekare, en gildare, en kille med cash.:

Förlåt!

2009-06-29 | 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: