2009-07-03 | 23:39:22

vad har jag gjort för fel?

Alltså vad fan har jag gjort fel??
Jag har inte slagit någon(om man räknar bort sara)jag har inte gjort något dumt(vad jag kan komma på) och jag har inte bråkat med någon. Så vad fan ska jag råka ut för all jävla skit föt? Lovar att jag har gått på en A brunn! I sånna fall skulle jag gå lös.
Inte nog med att jag föll med cykeln i helgen, nu när typ det nästan var bra igen så kliver jag på en geting jävel vilket leder till att undersidan av min fot, ena min tå och översidan av min fot är helt jävla uppsvullen så att jag knappt kan gå.
FAAAAAAAANN SÅ ONT DET GÖR!
Sen så har jag gått och blivit förkyld och dragit på mig feber...........
Men fan vad jag klagar, jag ska vara glad att jag lever!
Men jag kan lova att jag kommer bryta ett ben eller något i sommar.....

Nu till något helt annat.
Är hemma hos fanny med hon och sara.
Vi har det mys med glass och film.
Vi har just sett filmen rockstar och ska snart sätta på pineapple express.
Älskar den filmen, den är helt jävla störd vilket gör att den blir sjukt bra!!


Nu taggar jag då PDOL som fan!
Vi har lyssnat på Maskinen i princip hela kvällen och nu är jag taggad till tusen!!!
Någon som ska dit, någon som vill ses?


1 Kommentarer
Sara:

Jag tror att du straffas för allt du gjort mot mig! hahahahah

2009-07-04 | 13:52:57
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: