2009-07-14 | 22:08:39

unstoppable

Hej!
Jag är mätt, riktigt jävla mätt!
Åt inte direkt som en häst men ändå så är jag så galet mätt men ändå sitter jag och funderar på att gå ner och hämta en snickersglass(mina favoriter)ska jag?
Jaja imorgon ska jag steka. Men jag ska dock göra mer saker än så.
Klockan tio ska jag bege mig in till rusta för att köpa ett billigt b tält för en hundring.
Sedan ska jag hem och steka i några timmar för att sedan t bussen in till sara och gå en kortis på stan.
Sedan ska jag bli bjuden på mat av sara hon själv, hoppas hon är duktig i köket.
HAHAAHA, lugn sara jag vet att du är duktig. Du behöver inte oroa dig för ett slag!
Men sen till det viktigaste.... HARRY POTTER!!!
Imorgon är det premiär och sara och jag ska gå på 21:30 föreställningen och eftesom att jag är fetaste n00ben så kommer jag nog ha mitt ansikte begravt i mina händer under halva filmen.
Jag kanske till och med sitter i saras knä i slutet av filmen... Det hade väl varit mysigt?

Jag har en kompis som är i Stockholm och ser på britney just nu.
Och idag ringde henes familj och undrade om jag kunde passa deras hund från och med torsdag till lördag.
Jag skulle få betalt och jag skulle få bo hemma hos dom.
Det här låter perfekt va? Ja det tycker då jag eftersom att jag först ville ta hand om hunden helt gratis, älskar hundar.
Men tror ni inte att jag ska bort? Jo såklart!
Ja jag säger då det, är trästock inte kul så kommer jag gå lös.....
Så ni som håller i trästock, tänk på detta!
Annars då ni...



Från igår när jag och Fanny var ute på promenad.
Jag älskar sommaren!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: