2009-07-18 | 22:57:50

feel good...

Hej, Tja, Hejsan eller Hallå. Det är frågan jag precis ställde Sara om hur jag skulle börja detta inlägg.
Men det enda hon noterade var att jag inte sa något komma mellan Hej och tja så det blev lixom Hejtja.
Men anyways idag har jag kommit hem från två dagar på trästock.
Vi har eller jag har då haft det galet kul med ett gäng härliga människor.
Det enda negativa är att någon jävel bokstavligt talat bröt sig in i sara och fannys tält och snodde våran matkasse med mackor, godis, kakor mm plus min väska som innehöll allt mitt smink, min mobil, mina trosor(hehe viktigt!!!), mina pengar plus Mattias cardcase med alla hans kort.Sen idag när han skulle spärra sitt bankkort upptäckte han att dom hade tömt det. Förlåt.....

Lite sömn har det också blivit, vilket resulterade till att jag sov typ hela dagen idag, hehe mamma ringde när jag endast sovit i en kvart. Jag fick reda på det efter att jag lagt på, kan lova att jag fick fetaste utbrottet så Sara vågade aldrig väcka mig. När hon skulle ut och handla så satte hon en lapp i min panna... haha sött!!



saras söta lapp.

Just nu sitter jag och sara och tittar på penisförlängningar(fråga inte varför, för det vet vi inte själva) och jag säger bara mys!! Jag och sara ska vägra sex i resten av våra liv nu....

Nu ska vi gå ut på en prommis, bilder från trästock kommer imorgon när jag är hemma igen.
1 Kommentarer
linn:

snodde dom allt ditt smink och mobil och pengar :O jag skulle bli tokig :O haha!

2009-07-19 | 11:45:25
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: