2009-12-28 | 18:34:31

She knows that if she ever breaks free That she will never see the light of day

okej förlåt för den katastrofala uppdateringen de sista dagarna men mitt humör har inte varit att leka med.
men nu är det äntligen bra igen!! happy me :D
nu är jag mest orolig att jag ska drabbas av magsjuka när mamma ligger halft döende i sin säng...
only time can tell
annars blir det nog frida imorgon om allt går som planerat.

slänger upp en fin bild på min finaste astrid/achmed/fetto ja kalla henne vad ni vill

1 Kommentarer
fanny (olle kan du oxå kalla mej):

tack så mycket vad glad jag blir! även fast det inte var ngt märkvärdigt alls ;D

mina bilder kommer från olika bloggar jag läser men oxå från fotosidor som tex, flickr och cobrasnake :)

2009-12-29 | 13:57:15
URL: http://fannyzingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: