2009-08-30 | 12:44:04

hi, my name is.... you wont remember

Helllluuuu.
Idag är det söndag och alltså sista dagen på veckan.
Skola imorgon och taggen på den är ungefär lika med noll.
Men bara att bita i det sura äpplet och kämpa.
Det känns då verkligen inte som att det endast är den andra skolveckan, Fatta hur många veckor vi har framför oss.....
Men däremot taggar jag att träffa Ida imorgonkväll!! Vi har inte setts sen innan jag for till Frankrike och det var ju innan sommarlovet började... ILLA.

Snart ska jag ut och kuta sen så ska jag vara med Mattias.

Kan ju bara säga att jag är sjukt less på min mobil och jag försöker för kung och fosterland att få den mobil jag vill ha men har man päron som är så sjukt jävla tjuriga så får man väl stå ut med helt seriöst den första mobilen som uppfanns.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: