2009-08-04 | 00:08:47

3 augusti

Imorse när jag öppnade fönstret på mitt rum så var det strålande sol ute.
Lovely tänkte jag, så jag tog på mig en klänning och solglasögonen.
Bilresan till stan var nästan outhärdlig, det var sjukt varmt i bilen, körde med öppna fönster men det var typ ändå sjukt varmt?
Men väl inne i stan när jag och fanny skulle möta upp sara så försvann solen och regnet öste ner....
Det regnade så mycket att regnet piskade mig.
Jag och fanny var som två blöta hundar och när vi gick förbi alla människor som stog under tak så skrattade dom bara åt oss!
Ja kul att vi kan bju iaf.
Roligast var att sara hade på sig en vit skjorta med en svart bh under så folk drog skämt om att hon var med i en wet tshirt tävling.



Men annars så var det en bra dag.
Vi vandrade runt på nolia i kanske två,tre timmar.
Vi pratade med Martin timell och Fanny utbrast kändis och pekade när vi var så nära att hon nästan nuddade honom när hon pekade.
Hon är som ett litet barn.

Vi hann även med en timma hemma hos sara, där så stod vi alla med hennes hårtork och blåste våra kläder torra.
Vi använde den så mycket att den bestämde sig för att lägga av helt enkelt.

Vid fyra så traskade vi in till stan i våra blöta skor.
Vi var väldigt taggad på sushi buffen som vi skulle på.
Väl där så säger gubbfan att dom inte serverar buffen på måndagar.
Lixom det är en dag i veckan som dom inte serverar och just den dagen ska vi äta.
Lyckat? Njaaaaa.

Men som plåster på såren så såg vi ice age 3 och då var allt som bortblåst.
Fan vilken klockren film!
Se den.
Det var jag och sara plus tre barnfamiljer.
Jag kände mig så rätt placerad men jag och sara skrattade typ mest.
Fan jag älskar verkligen barnfilmer, det måste ju vara det bästa.
vad säger ni?

Jag köpte även två tröjor idag och dom ska ni få se bilder på om ett tag, jag ska bara ta och fota dom plus lägga in dom på datorn.
Det är slitsamt att vara en toppbloggare men vad gör man inte för sina läsare.
Jo typ allt!

Later
1 Kommentarer
fanny:

åh dina inlägg är mysiga att läsa jag vill bara ha mer!!!!!!!!

2009-08-04 | 00:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: