2009-08-18 | 12:52:32

18 augusti,agusti...eller?

Helllooo.
Är det endast jag som inte lärt mig hur man stavar till Augusti? Om jag inte hade kollat vilket datum det var idag hade jag skrivit agusti.. Antingen är det fler som har problem med att stava till AUGUSTI(rätt!!) eller så är det jag som är dysse....

Anyways, sen sist jag skrev här i bloggen så har jag hunnit med en del.
Jag har gått och blivit brunhårig eller ljusbrun som min frisör kallade färgen.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det..
Sen så har jag ju kommit hem hel och ren från en underbar resa till Stockholm och Dalarna.
Lite kändisar stötte vi faktiskt in i, bla, Erik Hassle(för andra gången denna sommar), Måns Möller(vad gjorde han i leksand??) och blondinbellas pojkvän(jag är en n00b som vet hur han ser ut, vad han heter plus att jag vet vad hans blogg heter, illa...)
Jag har även varit med Mattias i fyra dagar, jag var borta i typ en och en halv vecka och saknade honom som en tok.
Det är sjukt hur mycket man kan sakna en person.
Sen har jag även gått och blivit sjuk.
Inte rikitgt lika sjuk som Fanny påstådde här i bloggen men lite feber och en förkylning har jag iaf.
Fast febern är borta nu, Tack och lov för det!!
Men sate vad grinig jag blir när jag är sjuk.
Jag blir en fet jävla morsgris som ringer till mamma hela tiden och ber henne komma hem för att ta hand om mig...
Jag vill bara påminna er om att jag är sjutton år(?)

Ja det är nog det i stora drag jag har sysslat med dom senaste dagarna och just nu håller jag på att fixa bilderna från Stockholm och Dalarna, det är ett par stycken så det lär ta ett tag innan jag gått igenom alla, men om ett tag lär det nog dyka upp några här på bloggen.

Stay tuned.
1 Kommentarer
fanny haeggman:

erik hassle!?! du måste skojja:O snackade ni med han?

2009-08-19 | 13:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: