2009-04-24 | 18:41:58

sunny

Hej.
Är hemma och äter middag just nu och det blir en kväll med mig själv ikväll. Fanny kommer imorgon istället.
Ska be pappa ta fram solstolarna tills imorgon då det ska vara strålande sol och 12 grader!!! Det är varmt för umeå, hehe.
Så imorgon blir det att steka med stekarolja för min del.

Ja som sagt idag har jag ju varit på stan i det fina vädret. Stan är alltid full av folk när det är soligt ute
Så vi bestämde oss för att dela på en Ben&jerrys, (första glassen för i år för min del) och gott var det!
Det enda jag fick med mig hem var april numret av Vogue men jag önskar att jag hade haft mer pengar, då hade jag köpt med mig den vita t-shirten från Whyred. Åh hatar att inte ha pengar!!!!
Monki öppnade även idag, vi kom dit ungefär en timme efter att de hade öppnat och redan då var det mycket folk. Spenderade ungefär en timme där inne men det var det värt då sara hittade två jättefina plagg.

Dagen i bilder:











Nu - 90210
1 Kommentarer
fanny:

beyonce måste ju vara den vackraste.....

2009-04-24 | 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: